Gjennomslag for Unio i lønnsoppgjøret i staten: Unio kom 30. april til enighet med staten om årets lønnsoppgjør i statlig sektor. Les mer >
Forbedret innlogging til Min side

Med ny innlogging kan du nå bruke mobilnummer eller medlemsnummer, sammen med ditt passord, for å logge inn. Deretter må du taste inn en engangskode som du velger mellom å motta på SMS eller e-post. Dette er såkalt to-faktor-autentisering, som gir bedre sikkerhet.
To-faktor-autentisering
To-faktor-autentisering, eller to-trinns-bekreftelse, gir økt sikkerhet ved å forhindre at uvedkommende logger inn på din konto.
I tillegg til å logge inn med ditt personlige passord får du tilsendt en engangskode til mobiltelefon eller e-post.
Slik logger du inn med to-faktor-autentisering:
- Skriv inn ditt mobilnummer eller medlemsnummer og passord, og trykk på «Logg inn».
- Velg hvor du vil ha tilsendt engangskoden for innlogging.
- Sjekk adressen du valgte å motta engangskoden. Skriv koden inn i feltet hvor det står «Engangskode», og klikk «Fortsett».
- Du er nå logget inn på vanlig måte.
Merk: Engangskoden kan kun benyttes én gang. Neste gang du logger inn får du tilsendt ny kode.
Jeg får ikke logget inn
Koden jeg har fått virker ikke
- Prøv å be om en ny kode.
Merk: Engangskoden er kun gyldig i 5 minutter.
Jeg får ikke kode på SMS
- Sjekk at din konto er registrert med riktig mobilnummer.
Jeg får ikke kode på e-post
- Sjekk at din konto er registrert med riktig e-post.
- Hvis kontoen din har flere e-postkontoer, sjekk innboksen i begge e-postkontoene.
- Sjekk om den har havnet i søppelposten.
MERK
Hvis du har trøbbel med å logge på, forsøk å Slette midlertidige internettfiler / Tøm informasjonskapsler og nettstedsdata. Dette for å unngå at nettleseren bruker gamle filer ved pålogging, som gjør at den feiler
Får du fortsatt ikke logget inn? Kontakt oss her.